Masaż kręgosłupa metodą Breuss’a

masaż

Masaż kręgosłupa wg Breuss’a to delikatna i energetyzująca metoda terapii, działa rozluźniająco i relaksująco na okolicę kręgosłupa, a poprzez to na całe ciało.
Pomaga w bezbolesnym ustawianiu przesuniętych kręgów piersiowych i lędźwiowych.

Działa na poziomie fizycznym i energetycznym.

Masaż kręgosłupa metodą Breuss’a składa się z 2 części.
Pierwsza, manualna przypomina znane nam masaże.
Druga bazuje na energetyce naszego ciała i wywodzi się z Terapii Polarity wynalezionej jakieś 100 lat temu, która wykorzystując energie płynącą z naszych dłoni, przyczynia się do eliminacji blokad i poruszenia przepływów oraz stymulacji regeneracji tkanek w naszych organizmach.

Zastosowanie wysokiej jakości oleju z dziurawca wspomaga jednocześnie regenerację krążków międzykręgowych.

Leczniczy masaż kręgosłupa we Wrocławiu

naturaMasaż wykonywany jest z użyciem olejku z kwiatów dziurawca, który ma działanie rozgrzewające, a wnikając w przestrzenie międzykręgowe, wspomagając regenerację, hamując procesy odwodnienia i degeneracji. Terapeutyczne działanie masażu zostaje wzmocnione poprzez działanie na punkty akupresury – punkty meridianu pęcherza moczowego – znoszące psychiczne napięcia i blokady. Zapraszamy na masaż kręgosłupa do naszego gabinetu we Wrocławiu.

Wskazania do masażu:

• bóle kręgosłupa różnego pochodzenia
  • napięcia, nerwobóle
  • rwa kulszowa
  • dyskopatia
  • potrzeba głębokiego relaksu

Przeciwwskazania:

• osteoporoza
  • choroby nowotworowe
  • ostre stany zapalne
  • gorączka
  • złamania

Bezpośrednio po zabiegu nie można wystawiać skóry na działanie słońca ani korzystać z solarium.

Masaż ten jest dobrym wyborem dla osób starszych.